درگاه ثبت نام و ورود به سامانه جامع روابط اداره کار+آموزش کامل prkar.mcls.gov.ir

راهنمای سامانه جامع روابط کار

1- ایجاد حساب کاربری در سامانه جامع روابط کار

ورود رمز عبور و نام کاربری سامانه جامع روابط اداره کار
ورود رمز عبور و نام کاربری سامانه جامع روابط اداره کار prkar.mcls.gov.ir

به ایجاد حساب کاربری و دریافت نام کاربری و رمز عبور در سامانه جامع روابط کار احراز هویت گفته می شود. استفاده از امکانات سامانه اداره کار به سایت prkakr.mcls.gov.ir مراجعه نمایید که از زیر مجموعه‌های سایت وزارت کار است است امکان‌پذیر است.

ثبت نام سامانه اداره کار به دو صورت انجام می پذیرد:

1-از طریق مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان دولت

احراز هویت حضوری سامانه اداره کار کامل‌ترین نوع احراز هویت در prkar محسوب می‌شود.در این روش کارگر و کارفرما و وکیل ها و نمایندگان باید با در دست داشتن مدارک هویتی که در ادامه گفته می شود به یکی از دفاتر پیشخوان مراجعه نمایند و اقدام به ثبت نام و احراز هویت شوند.

2-به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه شکایت اداره کار

برای احراز هویت غیر حضوری سامانه جامع اداره کار ابتدا به سایت prkar.mcls.gov.ir مراجعه نمایید و در صفحه اول بر روی ایجاد حساب کاربری سامانه اداره کار کلیک نموده و در مرحله بعدی احراز هویت الکترونیکی را انتخاب نمایید.

ثبت نام سامانه جامع روابط کار prkar
ثبت نام سامانه جامع روابط کار prkar

قبل از ثبت نام شماره شبا و رمز دوم یکی از کارت های بانکی را جهت ثبت در سامانه جامع اداره کار و پرداخت الکترونیکی هزینه ثبت نام سامانه اداره کار آماده داشته باشید.

مدارک لازم برای ثبت نام و احراز هویت سامانه روابط کار

در حالت غیر حضوری و الکترونیکی prkar چه مدارکی می‌خواهد؟

در این حالت کافی است که شماره تلفن همراه متعلق به فرد ثبت نام کننده باشد و با کد ملی وی ثبت نام شده باشد.

در حالت حضوری و دفاتر پیشخوان

برای افراد حقیقی همراه داشتن کارت ملی و پایان خدمت کافی است.

برای شرکت ها و افراد حقوقی همراه داشتن آخرین تغییرات و روزنامه رسمی و کارت ملی و پایان خدمت مدیر عامل و یا مدیر سازمان یا اداره الزامی است.

تفاوت احراز هویت الکترونیکی و حضوری دفاتر پیشخوان

در ثبت نام به صورت الکترونیکی و غیر حضوری امکان ثبت شکایت وجود ندارد. برای ثبت شکایت از کارفرما حتما باید ثبت نام و احراز هویت به صورت حضوری و در دفاتر پیشخوان دولت انجام پذیرد.

2- خدمات عمومی سامانه جامع روابط کار

در سامانه جامع اداره کار به صورت عمومی خدمات شکایت کارگر و کارفرما و بیمه بیکاری ارائه می شود. بدیهی است که لازمه استفاده از امکانات سامانه دسترسی به اینترنت و مراجعه به سایت prkar.mcls.gov.ir و ورود به سامانه اداره کار هست.

ثبت شکایت از کارفرما در سامانه شکایت اداره کار

در اداره کار رسیدگی به شکایت کارگر از کارفرما امکانپذیر است. بنابراین دادخواست بدوی را فقط کارگر می تواند ثبت نماید.

شکایت کارگر از کارفرما

برای ثبت شکایت در سامانه اداره کار کارگر ابتدا در سامانه ثبت نام کرده و سپس با استفاده از نام کاربری که همان کد ملی است و رمز عبور که هنگام ثبت نام به صورت پیامک به تلفن همراه کارگر ارسال می شود امکان ورود به سامانه اداره کار را داشته و شکایت خود از کارفرما را ثبت می نماید.

اطلاع از زمان رسیدگی شکایت اداره کار

زمان و مکان جلسات رسیدگی اداره کار در سامانه جامع کار prakr درج می شود. به محض تعیین وقت جلسه رسیدگی به کارگر پیامک ارسال می شود. پس از دریافت پیامک کارگر باید به سامانه مراجعه نماید و از زمان و جلسه رسیدگی اطلاع پیدا می کند.

ابلاغ شکایت به کارفرما

پس از ثبت شکایت در سامانه اداره کار برگه ابلاغ فیزیکی به کارفرما ارسال می شود. در این برگه یک کد ابلاغ یک بار مصرف درج شده است. علاوه بر کد ابلاغ، راهنمایی درج شده است. در این برگه به کارفرما اعلام شده است که چنانچه قبلا احراز هویت نشده است در سامانه شکایت اداره کار ثبت نام کرده و احراز هویت شود. کارفرما پس از دریافت برگ ابلاغ فیزیکی به سامانه مراجعه کرده و کد ابلاغ را وارد می نماید و پس از آن پرونده مربوطه به کارپوشه کارفرما منتقل می شود. پس از این مرحله کلیه مراحل شکایت و رسیدگی از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود.

کد ابلاغ فیزیکی دعوتنامه به کارفرما سامانه اداره کار
کد ابلاغ فیزیکی دعوتنامه به کارفرما سامانه اداره کار

3- راهنمای ورود به سامانه اداره کار و دریافت دعوتنامه الکترونیکی

 ورود به سامانه اداره کار و دریافت دعوتنامه الکترونیکی
ورود به سامانه اداره کار و دریافت دعوتنامه الکترونیکی
  • پس از احراز هویت و ورود به سامانه prkar اداره کار برروی گزینه پنجره واحد خدمات کلیک کرده و سپس گزینه پنجره خدمات را انتخاب نمایید.
  • از نوار اداره کل روابط کار، دریافت دعوتنامه/حکم جلسه رسیدگی با کد ابلاغیه را با کلیک روی گزینه شروع انتخاب نمایید.
  • در فرم ظاهر شده درخواست دریافت دعوتنامه جلسه رسیدگی با کد ابلاغیه را انتخاب نموده و کد ابلاغیه درج شده در این برگه را در کادر کد ابلاغیه موجود وارد نمایید.
  • سپس به قسمت تمام وظایف مراجعه نمایید.

4- نحوه ارائه مدارک به اداره کار از طریق سامانه جامع روابط کار

وقتی شکایت کارگر از کارفرما در سامانه درج شد کلیه اسناد و مدارک که کارگر یا کارفرما می خواهد ارائه نماید باید به صورت الکتروینکی انجام پذیرد. راهنمای تصویری بارگذاری مدارک در سامانه جامع اداره کار در ادامه ارائه شده است.

برای ورود به سامانه اداره کار ابتدا به سایت سامانه prkar.mcls.gov.ir مراجعه نمایید و پس از وارد کردن کد ملی و رمز عبور سامانه جامع کار باز می‌شود.

برای این کار لازم است اسناد و مدارکی که قرار است در جلسه رسیدگی اداره کار ارائه شوند اسکن شده و به صورت تصویر یا فایل پی دی اف تبدیل شوند. سپس وارد سامانه شده و از طریق کارپوشه پرونده مورد نظر را باز کرده و تک تک فایل های اسناد را بارگذاری نمایید.

بارگذاری مدارک سامانه جامع روابط کار prkar.mcls.gov.ir
بارگذاری مدارک سامانه جامع روابط کار prkar.mcls.gov.ir

5- انتخاب وکیل و نماینده در سامانه جامع روابط کار

معرفی وکیل و نماینده توسط کارفرما و کارگر در شکایت اداره کار نیز به صورت الکترونیکی بوده و از طریق سایت prkar.mcls.gov.ir انجام می‌شود.

بنابراین هر فردی که بخواهد به عنوان وکیل و یا نماینده کارگر و یا کارفرما در جلسات شکایت کارگر و کارفرمای اداره ی کار حضور داشته باشد لازم است در سامانه جامع روابط کار مانند کارگران ثبت نام و احراز هویت شود.

ثبت نام و احراز هویت نمایندگان و وکیل ها در سامانه باید به صورت حضوری و از طریق دفاتر پیشخوان دولت انجام پذیرد.

پس از اینکه وکیل و یا نماینده کارگر و یا کارفرما در سامانه شکایت اداره کار ثبت نام کرد کارگر و یا کارفرما به سامانه روابط کار خود وارد شده و در قسمت انتخاب/عزل نماینده و وکیل کد ملی وکیل و یا نماینده را وارد می نماید.

همزمان لازم است تصویر برگه وکالت از کارگر و یا کارفرما نیز در همان قسمت بارگذاری شود.

پس از انتخاب وکیل و یا نماینده و ثبت آن همان پرونده که در کارپوشه کارگر و یا کارفرما در سامانه دیده می شود همزمان در کارپوشه وکیل نیز قابل مشاهده خواهد بود.

وکیل نیز تمام دسترسی هایی که کارگر و یا کارفرما دارند نسبت به پرونده خواهد داشت.

مراحل انتخاب و عزل نماینده سامانه جامع روابط کار prkar
مراحل انتخاب و عزل نماینده سامانه جامع روابط کار prkar
کارپوشه سامانه جامع روابط کار
کارپوشه سامانه جامع روابط کار
تمام ورودی های من سامانه جامع روابط کار
تمام ورودی های من سامانه جامع روابط کار
صفحه انتخاب نماینده سامانه جامع روابط کار
صفحه انتخاب نماینده سامانه جامع روابط کار
وارد کردن نماینده در سامانه جامع روابط کار
وارد کردن نماینده در سامانه جامع روابط کار

6- اعتراض به رای اداره کار در سامانه شکایت اداره کار

به دلیل حذف شدن پرونده فیزیکی در شکایت اداره کار تمام مراحل رسیدگی به شکایت در اداره کار از جمعه اعتراض به رای اداره کار از طریق سامانه روابط کار انجام می‌شود.

اعتراض به رای بدوی و هیات تشخیص

پس از صدور رای بدوی در هیات تشخیص هر یک از طرفین کارگر و کارفرما می تواند از طریق پنجره خدمات موجود در سامانه نسبت به رای صادره اعتراض نماید و دادخواست تجدید نظر خواهی به رای اداره کار ثبت نمایند.

اعتراض به رای تجدید نظر حل اختلاف اداره کار

رای هیات حل اختلاف قطعی و لازم الاجراست. ولی هر یک از طرفین شکایت می توانند برای اعتراض به رای قطعی اداره کار در دیوان عدالت اداری طرح شکایت کنند. در شکایت دیوان عدالت اداری به رای قعطی اداره کار باید به طرفیت اداره کار صادر کننده رای شکایت ثبت شود.

نکته خیلی مهم این است که شکایت در دیوان عدالت اداری برای اعتراض به رای اداره کار نمی تواند مانع اجرای رای اداره کار شود. به عبارتی رای اداره کار به مرحله اجرا در می آید و رسیدگی به شکایت از اداره کار نیز در دیوان عدالت اداری مطرح می شود.

برای ثبت دادخواست تجدید نظرخواهی در سامانه prkar پس از ورود به سامانه اداره کار از طریق سایت prkar.mcls.gov.ir مراحل نمایش داده شده در تصویر زیر را طی نمایید.

اعتراض تجدید نظر رای سامانه اداره کار
اعتراض تجدید نظر رای سامانه اداره کار

7- بارگذاری مدارک در سامانه جامع روابط کار

از زمانی که رسیدگی به شکایت در اداره کار از طریق سامانه جامع انجام می‌شود کارگر و کارفرما باید مدارک خود را در سامانه جامع روابط کار بارگذاری نمایند. بارگذاری مدارک در سامانه جامع روابط کار به این صورت انجام می‌شود که ابتدا باید مدارک اسکن شده و یا تصویری از آن‌ها تهیه شود و سپس در قالب فایل تصویر یا پی دی اف در سامانه جامع روابط کار طبق تصویر زیر بارگذاری شود.

پس از بارگذاری مدارک در سامانه جامع روابط کار در جلسه رسیدگی اصل مدارک باید همراه طرفین موجود باشد تا کارشناس رسیدگی کننده با رویت مدارک اصالت بارگذاری مدارک در سامانه جامع روابط کار را تایید نماید. پس از یکبار مشاهده اصل مدارک در مراجعات بعدی نیازی به همراه داشتن اصل مدارک نیست مگر اینکه کارشناس رسیدگی کننده نیاز داشته باشد اصل بارگذاری مدارک در سامانه جامع روابط کار با ملاحظه نماید.

بارگذاری مدارک در سامانه جامع روابط کار از طریق مسیر زیر ا نجام می‌شود. پس از ورود به سامانه از صفحه اول مسیر زیر را طی نمایید تا به تصویر زیر مسیر برسید.

به سایت prkar.mcls.gov.ir مراجعه کنید-> کد ملی و رمز عبور خود را ورد کنید -> پس ورود به سامانه اداره کار مراحل تصویر زیر را انجام دهدید.

پنجره واحد خدمات -> پنجره خدمات -> کارپوشه -> تمام ورودی‌های من -> انتخاب گزینه ارسال مدارک

ارسال مدارک به سامانه جامع روابط کار
ارسال مدارک به سامانه جامع روابط کار
بارگذاری مدارک سامانه جامع روابط کار
بارگذاری مدارک سامانه جامع روابط کار

8- فراموشی رمز عبور سامانه جامع روابط کار

رمز عبور ورود به سامانه جامع اداره کار در موقع ثبت نام به تلفن همراه پیامک می شود. پیشنهاد می شود رمز عبور در جایی حفظ شود.

چنانچه به هر دلیلی رمز عبور خود را فراموش کردید نگران نباشید کافی است در صفحه ورود به سامانه اداره کار برروی دکمه فراموشی رمز عبور کلیک کنید.

در پنجره باز شده کد ملی و شماره تلفن همراهی که با آن در سامانه ثبت نام کرده اید را وارد کنید و دکمه ارسال را بزنید.

فراموشی رمز عبور سامانه جامع روابط کار
فراموشی رمز عبور سامانه جامع روابط کار

کد تایید ارسال شده به تلفن همراه را در صفحه بعدی وارد نمایید تا رمز عبور جدید ارسال گردد. پس از دریفات رمز عبور جدید مجدد به سایت mcls.gov.ir مراجعه نمایید و با رمز جدید وارد سامانه اداره کار شوید.

کد شیک یا همان شناسه یکتای کسب و کار در شکایت اداره کار

کارفرمایان در موقع ثبت اعتراض به ارای اداره کار در سامانه جامع روابط کار و تجدید نظر خواهی در سامانه جامع روابط کار با درخواست کد شیک (شناسه یکتای کسب و کار) مواجه می‌شوند که در پیدا کردن کد شیک با مشکل مواجه می‌شوند.

در سامانه جامع روابط کار کد شیک (شناسه یکتای کسب و کار) کارفرما درج شده است و به راحتی می‌توانند از مسیر زیر کد شیک خود را دریافت و در ثبت اعتراض به رای اداره کار در سامانه جامع روابط کار استفاده کنند.

برای دریافت کد شیک در سامانه اداره کار کافی مسیر زیر طی شود:

1-ورود به سامانه اداره کار 2-نگه داشتن نشانگر موس روی گزینه گزارش‌های کارفرما 3- کلیک روی کارگاه

نحوه دریافت کد شیک شناسه یکتای کسب و کار در سامانه روابط کار
نحوه دریافت کد شیک شناسه یکتای کسب و کار در سامانه روابط کار
کد شیک سامانه جامع روابط کار اعتراض رای اداره کار
کد شیک سامانه جامع روابط کار اعتراض رای اداره کار

ممکن است موقع حرکت موس روی کارگاه منو بسته شود. برای بسته نشدن پنجره کافی است که موس را به مدت چند ثانیه روی گزارش‌های کارفرما نگه دارید تا زیرمنو کارگاه به طور کامل باز شود.

آموزش نحوه ثبت شکایت در سامانه جامع روابط کار

آموزش ثبت شکایت اداره کار در سامانه روابط کار

سوالات متداول درباره ثبت نام و ورود به سامانه جامع روابط اداره کار

نوشته های مشابه

30 دیدگاه

  1. واقعا چرا از هر آب گل آلودی ماهی میگیرین!!! دفتر پیشخوان برای چی؟؟ از طریق کدملی و شماره همراه به سادگی میشه نام کاربری و گذرواژه ساخت!! همه جا باید یه صفی تشکیل شه پولی پرداخت شه تا بلکه با هزار منت رسیدگی صورت بگیره… تاسف باره

    1. سلام
      هدف از مراجعه حضوری تشخیص هویت و اصالت متقاضی است نه صرفا رمز عبور و نام کاربری.
      چون دعاوی قضایی و اداره کار تبعات دارد باید حتما هویت طرفین دقیق مشخص باشد.

  2. دلیل اینکه اداره کار شهرستان مرودشت حتما میگه باید برید و در کاریابی پاسارگاد ثبت نام کنیم چی است.

    فقط هم تاکید به همین کاریابی داره

    1. سلام
      برخی شهرستان ها یک کاریابی دارند و یا ممکنه برخی امور به یک کاریابی محول شده باشه…
      حال بررسی کنید اگه کاری که میگن برین یه کاریابی خاص انجام بدین آیا کاریابی دیگری می تونه انجامش بده؟ در این حالت نباید توصیه بکنند.
      .
      .
      .

  3. نام کاربری و رمز عبور اولیه واسه سایت رو از کجا بیاریم ؟ هر نام و رمز عبوری ک فکر کنین زدیم نشد ک نشد

  4. سلام. چرا خود شخص نمیتواند ثبت نام کند؟؟ من که خودم توانایی ثبت نام دارم چرا باید برم جایی دیگه ثبت نام کنم؟؟ سوال سوم اینکه چرا این ثبت نام اجباری شده؟؟؟ به قشر ضعیف و کارگر فشار میاد؟؟ کسی که با یارانه زندگیش میچرخه 5000 تومن هم براش خیلیی زیاده؟؟سوال دوم اینکه تو شهر خمین تاکید دارند بریم دفتر خسروی تو خیابان جهاد چیست؟؟

    1. سلام
      هدف از این کار تایید و تشخیص هویت است. شاید در وحله اول هزینه تحمیل شود ولی در دفعات بعد مثلا یک بار از مراجعه حضوری جلوگیری کند از بابت هزینه ایاب و ذهاب و … جبران می شود. مزایای آنلاین بودن هم که زیاد هست. دفاتر مشخصی برای اینکار تعیین شده اند و می توانید به هر دفتر مورد تایید مراجعه کنید اگر در شهر خمین وجود داشته باشد.

  5. سلام ابلاغیه ای از اداره کار شمیران برایمان آمدمبنی بروجود پرونده ای مطروحه برای شرکت وثبت نام درسامانه کار پس از مراجعه به دفترخدمات دولت وثبت شرکت به عنوان حقوقی که یوزر وپس آن به شماره مدیرعامل آمد وارد سامانه که می شویم به نام شخص حقیقی شناخته می شویم رفتم از میزخدمت اداره کار شمیران مشکل روجویاشدم گفتنداشتباه ثبت نام صورت گرفته برو فلان دفترخدمات اونجا اشراف دارند رفتم واون دفترهم مدارک ثبت نام روکه نگاه کردگفت دفتر قبلی درست ثبت نام کرده ابتدا به نام ثبت می شود بعدا تبدیل به حقوقی خواهد شد! حالا موندیم کار درست صورت گرفته وابلاغها درسامانه ما خواهدنشست یا خیر خواهشمندم راهنمایی بفرمایید.تشکر

    1. سلام
      این سامانه تازه راه افتاده و هنوز در کل کشور اجرایی نشده است ممکن است در اوایل برخی مشکلات وجودداشته باشد.
      البته در شخصیت های حقوقی و شرکت ها شخص مدیرعامل جوابگو هست حتی در دادگاه هم پرونده وجود داشته باشد فرد مدیرعامل جوابگوی مسائل مربوط به شرکت هست و ابلاغ ها به مدیرعامل انجام می گیرد.
      ..

  6. با سلام در دفتر پیشخوان ثبت نام کرده ام ولی بارها برای بارگذاری اقدام کرده ام که متاسفانه سایت اجازه بارگذاری اطلاعات را نمی دهد الان 4 روز درگیر بارگذاری اطلاعات هستم وقتی سایت هنوز راه اندازی درستی نشده چگونه باید شکایت را انجام دهیم ؟

  7. سلام من تا ۲۹ اسفند قرارداد دارم ولی از پنجم دیگه سرکار راهم نمیدن رفتم اداره کار شکایت کنم گفته برو پیشخوان و توی سامانه دادخواست بده حالا هرچی میرم تو سامانه اصلا باز نمیشه به اداره کار میگم میگه صبر کن تا سایت درست شه کاری از ما برنمیاد من الان شب عیدی باید چکار کنم نه سرکار راهم میدن نه میشه شکایت کرد این دیگه چجورشه

    1. سلام
      سامانه جامع روابط کار که تازه راه اندازی شده و گاهی مشکلاتی دارد و پشتیبانی آن با وزارت کار هست. اگر برای بیمه بیکاری بخواهید اقدام کنید که تا یک ماه بعد از اخراج می توانید شکایت کنید و اگر بیمه بیکاری نخواهید مدت مهم نیست که با تاخیر شکایت کنید.

  8. سلام لطف کنید ترتیبی بدید که شخص کارگر بتونه خودش در خانه بتونه ثبت نام کنه الان دیگه تمام کارگران هم سواد دارند هم اینترنت

    1. سلام آقای قربانی
      البته سامانه جامع روابط کار به این سایت ارتباطی ندارد و مال وزارت کار هست.
      برای امنیت کار هست که در ابتدا یک بار مرجعی تایید کند که خود فرد واقعی ثبت نام کرده است.
      بعد از ثبت نام بقیه کارها رو خودتون انجام میدین..

  9. سلام من در یک مغازه کارمیکردم واجراج شدم الان فقط حق سابقه و عیدی خود را میخواهم و به اداره کار مراجعه نموده وشکایت کرده ام ومنتظر تاریخ جلسه می‌باشم ولی سایت باز نمی شود تکلیف من شب عیدی چیست تا به حقم برسم

  10. با سلام و خسته نباشید
    من نام کاربری و کد واژه ام را گم کرده ام ممنون می شم راهنمایی کنید جهت دریافت جواب شکایتم از کارفرما چطور باید وارد سامانه جامع روابط کار شوم .
    با تشکر

    1. سلام
      سامانه جامع روابط کار که تازه راه اندازی شده و گاهی مشکلاتی دارد و پشتیبانی آن با وزارت کار هست.

      1. سلام,من هیچ جایی ثبت نام نکردم چطور برام اومده ثبت نام با موفقیت انجام شد,کد کاربری و گذرواژه اس ام اس اومده?

  11. سلام لطفا آدرس دفاتر پیشخوانی که ثبت نام اولیه را انجام میدهند را بگیدمن هرجا میرم میگن ما انجام نمیدیم

    1. سلام
      لیست دفاتر پیشخوان در سایت هست و در سایت وازرت کار نیز همین لیست هست.
      می توانید از اداره کار مربوطه سوال کنید.

  12. سلام
    من شكايت كرده بودم كارفرما به راي اعتراض زده.٩٨/١٢/٢١ تاريخ جلسه حل اختلاف بهم دادم.مي خواستم بدونم با شرايط موجود كه اداره كار شميرانات بازه؟جلسه برگزار ميشه؟

    1. سلام
      با توجه به شرایط کاری متفاوت ادارات کار باید از خود اداره کار سوال بپرسید و توصیه می شود حتما تلفنی و غیر حضوری این کار را بکنید.

  13. سلام وقت به خیر . من بندر عباس هستم و الان دقیقا یک هفته اس که برای احراز هویت به دفاتر پیشخوان دولت میرم و میگن سامانه اون قطعه
    چرا باید اینطوری باشه؟

  14. سلام و وقت بخیر
    بعد از ثبت نام در سامانه و احراز هویت و دریافت رمز از طریق پیامک، اداره کار گفتن باید منتظر نوبت بمونیم برای تشکیل پرونده بیمه بیکاری.با توجه به اینکه چند روز تا پایان سال و پایان مهلت سی روزه بیکاری نمانده،آیا بعد از ثبت نام در سامانه و ارائه دادخواست شکایت از کارفرما برای اقدام به مقرری بیمه بیکاری باید منتظر اعلام از سوی اداره کار باشیم برای تشکیل پرونده یا همزمان باید تشکیل پرونده هم انجام میشده؟

  15. سلام من تا ۳۰ دی ماه ۹۸ کار کردم و کارفرما به دلیل نامشخص بمن گفت دیگه سرکار نیا.الان میخام بدونم بیمه بیکاری بمن تعلق میگیره.من ۴ ماه سابقه کار دارم
    یا با این شرایط که کرونا اومده و تصویب شده که به کارگران که کارگاه تعطیل شده بیمه بیکاری تعلق میگیره آیا بمن هم تعلق میگیره یا ن

  16. سلام و عرض ادب خدمت شما
    یه سوال داشتم خدمت شما
    در شهرستان چطوری باید ثبت نام کرد
    من استان سیستان و بلوچستان شهرستان چابهار هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تسویه حساب کارکنان
فیش حقوقی بساز
قرارداد کار ببند
مشاوره بگیر