آیا با ۱۳ سال سابقه بیمه و بدون استفاده از بیمه بیکاری می‌توان بازنشسته شد؟

0

۴۲ ساله هستم و مدت ۱۳ سال سابقه بیمه دارم و از بیمه بیکاری هم استفاده نکردم . آیا با این شرایط میتوانم بازنشست بشوم ؟ و اگر از بیمه بیکاری استفاده نشود جزو سوابقم حساب میشود یا خیر؟

مرضیه مشیری راد (9 ماه پیش)
1 پاسخ 144 بازدید
0

سلام

اینکه از بیمه بیکاری استفاده نشود امتیازی در زمان بازنشستگی محسوب نشده و به سوابق بیمه شده اضافه نمی شود.

در خصوص شرایط بازنشستگی زنان، پرسش مشابهی پیش‌تر مطرح شده و پاسخ سوال شما در آن به‌طور کامل ارائه گردیده است. لطفاً از طریق لینک زیر پاسخ مربوطه را مطالعه فرمایید: 

شرایط بازنشستگی زنان در قانون جدید بازنشستگی چگونه است؟

کارشناس تامین اجتماعی (9 ماه پیش)
پاسخ
پاسخ، دیدگاه یا تجربه خود را درباره این پرسش ثبت کنید تا دیگران نیز از آن بهره‌مند شوند