0
با احتساب ضریب ۱.۵ در سوابق سخت و زیانآور، در سال ۱۴۰۳ بیش از ۳۰ سال سابقه دارم (۱۷ سال سخت و زیانآور و بقیه بهصورت عادی). در حال حاضر ۴۹ سال سن دارم. آیا افزایش سن بازنشستگی شامل من هم میشود؟
علیرضا اقدم (9 ماه پیش)
پاسخ
141 بازدید