بازنشستگی با ۴۹ سال سن و ۳۰ سال سابقه (با احتساب سخت و زیان‌آور) مشمول افزایش سن می‌شود؟

0

با احتساب ضریب ۱.۵ در سوابق سخت و زیان‌آور، در سال ۱۴۰۳ بیش از ۳۰ سال سابقه دارم (۱۷ سال سخت و زیان‌آور و بقیه به‌صورت عادی). در حال حاضر ۴۹ سال سن دارم. آیا افزایش سن بازنشستگی شامل من هم می‌شود؟

علیرضا اقدم (9 ماه پیش)
1 پاسخ 141 بازدید
0

سلام

در صورتی که کلیه سوابق به صورت 20 سال متوالی و یا 25 سال متناوب جزو مشاغل سخت و زیان آور باشد مشمول افزایش سنوات الزامی برای بازنشستگی طبق قانون جدید تامین اجتماعی برای بازنشستگی نمی شود. در سوابق ترکیبی از سخت و زیان آور و عادی، افزایش سنوات الزامی برای بازنشستگی اعمال می شود.

کارشناس تامین اجتماعی (8 ماه پیش)
پاسخ
پاسخ، دیدگاه یا تجربه خود را درباره این پرسش ثبت کنید تا دیگران نیز از آن بهره‌مند شوند