0
سلام
من راننده پایه یک هستم و در یک شرکت خصوصی کار میکنم. کارفرمای من بیمه را برایم بهصورت «کارگر ساده موقت» رد کرده است. میخواستم بدانم این موضوع مشکلی ایجاد نمیکند یا ممکن است بعداً دچار مشکل شوم؟
سیداحمد (6 ماه پیش)
پاسخ
112 بازدید