2
با سلام،
آیا پرداخت بن، خواربار و حق مسکن در ایام مرخصی استعلاجی بر عهده تأمین اجتماعی است یا کارفرما؟ عیدی و سنوات توسط شرکت پرداخت شده است.
ناصر رستمپور (1 سال پیش)
پاسخ
959 بازدید