آیا شکایت برای عدم واریز بیمه منفعت مالی دارد؟

4

سلام،

بنده سه ماه است که در یک شرکت مشغول به کار هستم و هنوز بیمه نشده‌ام. در صورت شکایت، آیا برای بنده منفعت مالی خواهد داشت؟

رضا علیاری (1 سال پیش)
1 پاسخ 177 بازدید
4

سلام،

نتیجه شکایت از کارفرما برای واریز بیمه معوق این است که بیمه به صندوق تامین اجتماعی واریز شده و به عنوان سابقه بازنشستگی کارگر لحاظ می‌شود. به طور مستقیم مبلغی به کارگر پرداخت نمی‌گردد.

کارشناس کارتابان (مهدوی) (1 سال پیش)
پاسخ
پاسخ، دیدگاه یا تجربه خود را درباره این پرسش ثبت کنید تا دیگران نیز از آن بهره‌مند شوند