آیا زنان می‌توانند با ۲۰ سال سابقه و ۴۴ سال سن بازنشسته شوند؟

0

پرستار خانم با ۱۸ سال سابقه کار در بیمارستان دولتی و بیمه تأمین اجتماعی هستم. اکنون از کارم انصراف داده و در بخش خصوصی، مشمول قانون کار، مشغول به کار هستم. ۴۲ سال سن دارم.
آیا می‌توانم دو سال دیگر کار کنم و با ۲۰ سال سابقه و ۴۴ سال سن درخواست بازنشستگی بدهم؟
آیا ضریب ارفاقی مربوط به ۱۸ سال کار دولتی شامل حال من می‌شود تا بتوانم با مستمری بیشتری بازنشسته شوم؟

زینب انصاریپور (10 ماه پیش)
1 پاسخ 165 بازدید
0

سلام

پرسش مشابهی پیش‌تر مطرح شده و پاسخ آن به‌طور کامل ارائه گردیده است. لطفاً از طریق لینک زیر پاسخ مربوطه را مطالعه فرمایید: شرایط و حقوق بازنشستگی با 20 سال سابقه چقدر است؟

کارشناس تامین اجتماعی (9 ماه پیش)
پاسخ
پاسخ، دیدگاه یا تجربه خود را درباره این پرسش ثبت کنید تا دیگران نیز از آن بهره‌مند شوند